Friday 21 October 2011

Selamat Datang Aku Dunia & Muzik

,
Salam kepada semua pembaca-pembaca blog. Akhirnya setelah sekian lama menyimpan ilmu muzik yang saya ada(walaupun tidak seberapa), saya akhirnya ingin berkongsi ilmu muzik yang ada pada saya. Semua perkara yang berkaitan dengan ilmu muzik seperti teori asas muzik dari gred 1-5, skel muzik, alat muzik, sejarah muzik, ulasan muzik, cintai muzik dan segala benda yang berkaitan tentang muzik. Yang pasti saya akan cuba memberikan sebanyak ilmu dan panduan tentang muzik supaya semua orang dapat berkongsi ilmu tentang muzik. Perlu diingat bahawa blog ini tidak akan memaparkan cerita-cerita gosip dan sensasi tentang dunia muzik. Ia lebih kepada ilmu dan perkongsian pendapat tentang muzik dari perkara asas teori muzik itu sendiri.. Selamat mengikuti blog “Aku Dunia & Muzik” ini.

0 comments to “Selamat Datang Aku Dunia & Muzik”

Post a Comment

 

Aku Dunia & Muzik Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger